מפקד חיה"א לפקודיו: "קראו לאנשי המילואים להמשיך להתייצב"

קובי פינקלר No Comments on מפקד חיה"א לפקודיו: "קראו לאנשי המילואים להמשיך להתייצב"

מפקד חיל האוויר בתגובה להודעת עשרות קצינים על סירוב למילואים: "האחריות המוטלת עלינו לא השתנתה, להמשיך בשיח פיקודי עם אנשי המילואים והסדירים. קראו לאנשי המילואים להמשיך להתייצב"

צילום: פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

161 קצינים במטה המבצעי של חיל האוויר, הודיעו ביממה האחרונה שלא יתייצבו לשירות מילואים. הם זומנו לשיחות עם מפקדיהם שלאחריהן יוחלט לגבי המשך שירותם.

בתגובה, שלח מפקד מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר הודעה לפקודיו, בה קרא להם להפציר בפקודיהם להמשיך לשרת: "פורום המפקדים. תקופה מורכבת והרבה פרסומים הערב. מניח שנחווה שיח תקשורתי עצים בשבוע הקרוב. אנחנו מבררים את הפרטים אודות המכתב והמשמעויות שלו.

"עם זאת, האחריות המוטלת עלינו לא השתנתה, להמשיך בשיח פיקודי עם אנשי המילואים והסדירים. קראו לאנשי המילואים להמשיך להתייצב", כתב האלוף בר.

מפקד חיל האוויר הוסיף: "75 שנה שחיל האוויר מספק את המטרייה האווירית לביטחון אזרחי המדינה, יחד עם אנשי המילואים היקרים לנו. חובה זו מוטלת עלינו גם היום. המצב המבצעי בעת הזאת ידוע לכולכם – יחד, נשמור על החיל ממלכתי. יחד, נפעל לשמור על הלכידות של החיל וכשירותו. סומך עליכם – העבירו הודעה זו למפקדי הטייסות והיחידות המבצעיות".



0 תגובות